25.02.2011

Å leve i et interiørblad!

Det føles som om jeg sitter i en artikkel i et interiørblad. Fotograf har nettopp vært her, lysene brenner, tulipanene står ranke og det er knapt et støvkorn å se. Oioioi, det er bare å ta det inn, for om kort tid kommer mann og barn rufsende, busende, hoiende og herjende inn gjennom døra, sånn som mann og barn skal gjøre når de har vært på teater og sett "Karius og Baktus" og deretter vært på kafe.

Nå sendes bildene til redigering (vi må jo ha blå himmel utenfor, førståss), og deretter tar det ikke lang tid før prospektet er klart og vi må gjennom en ny shine-runde for visning ;) Fotografen vår hadde for øvrig gått på videregående på norske skolen på Gran Canaria! Kult! Han støttet selvsagt ideen vår om å bo et år i utlandet....Karsten har sendt avgårde søknader og om litt må jeg gjøre det samme. Vår gode nabovenn Ingrid guider oss gjennom nav-, trygd-, skatt- og ymse rettigheter-jungelen, så etterhvert skal jeg poste et innlegg om slike ting som kanskje er interessant for fler, f.eks om frivillig medlemskap i folketrygden! Alt man ikke vet......!

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å finne bildene på finn. Dette kommer til å gå strålende:) Og vips, der er jeg blitt følger av bloggen.

    SvarSlett
  2. Takker! Og vips - så har innbydelsen til å følge bloggen din gått ut på dato! Kan du ikke sende meg en ny da så jeg kan følge dere også? :)

    SvarSlett
  3. Hei :)

    Så du hadde kommentert på bloggen min om snømannen Ludde. Lurer på om eldstemann går i samme bhg som dattera di :)

    Anna (mamman til Sondre på Solsikken)

    SvarSlett
  4. Det stemmer! Sigrid går på jordbær. Liten bloggverden ;)

    SvarSlett